Anabolic steroids, bodybuilding discussion forums. - Steroidology

 

Everything motorcycles. Custom builds to free style moto cross. Talk about what’ s hot and what's not.
Sponsored by: Riderinfo Connect Motorcycle Forum

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 63
  1. #1
    Junior Bodybuilder chevyon6s's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    365
    Rep Power
    5
    no bikes..........post up some pics guys
    clicked on the bike page and damn theres nothing in here....post some pics up of your bikes guys.....

    im on my phone right now..post some pics up whenever i get to my computer

  2. #2
    Community Veteran Mudge's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    10,496
    Rep Power
    16
    I'm on an 05 636, rattle can black wooh! Its cold as shit lately so I really dont ride much, if I need to slice through traffic its there though.
    He who overcomes others has force; He who overcomes himself is strong. Lao-tzu

  3. #3
    Community Veteran DADAWG's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Posts
    22,960
    Rep Power
    269
    ive got a 07 electraglide classic HD and a 07 suzuki boulavard,
    suzuki has added winsdhield,bags,gel seat,luggage rack ,power commander and k&n filter along with cobra pipes , etc.
    the HD has a rush mufflers , K&N filter , power commander and more chrome than you could carry lol.
    NOT ONLY IS STUPIDITY INCURABLE BUT ITS ALSO CONTAGIOUS OVER THE INTERNET.

    VAR ONLY CYCLES ARE ONLY FOR PEOPLE WITH A VAGINA.

  4. #4
    Junior Bodybuilder chevyon6s's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    365
    Rep Power
    5
    ive got five rockets....post some pics up when i get home if i remeber...

  5. #5
    Rookie
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    11
    Rep Power
    0
    i gotta 06 honda cbr 600rr. all black, fast enough for me!

  6. #6
    Pauly D
    Guest
    I got a vespa bros

  7. #7
    Rookie
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    1
    Rep Power
    0
    i like to ride on the back of my friends bikes, is that gay??

  8. #8
    A Legendary Slut! pssyeater's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Alaska
    Posts
    26,179
    Rep Power
    245

  9. #9
    CRAZY WHITE BOY!!! mosh69's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Crazytown!!!
    Posts
    355
    Rep Power
    8
    Cool

    This was my 954, 3rd CBR I owned.

    And the new whip 04 ZX10!!!!
    I'm a highway stunter so my license is too fuct to ride ride right now. Lol
    My baby's collecting dust in the garage. Lol

  10. #10
    Junior Bodybuilder chevyon6s's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    365
    Rep Power
    5



    here is my first bike i bought...01 r6..hok tangelo pearl paint with everything polished..the usual bolt on goodies

  11. #11
    Junior Bodybuilder chevyon6s's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    365
    Rep Power
    5




    here is my 07zx6r stunt piece..hok candy green with matched rims..60 tooth sprocket.tyger shark cage,the usual shit

  12. #12
    Junior Bodybuilder chevyon6s's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    365
    Rep Power
    5

    06 1000rr..not much done to it..jardine cf undertail,pc3

  13. #13
    Junior Bodybuilder chevyon6s's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    365
    Rep Power
    5


    the twins..mary kate and ashley..
    both 06 gsxr600..black one pretty much stock but i just put a shit load into the blue one...re did almost everything and just stretched it 10 inches and lowered it..post some pics up when i find em

  14. #14
    Junior Bodybuilder chevyon6s's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    365
    Rep Power
    5




    some picks before i got everything on her..second pic she dirty but made that custom black housing headlight with hids..the chrome one just didnt match the bike.and the alth full floating color matched italian rotors

  15. #15
    CRAZY WHITE BOY!!! mosh69's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Crazytown!!!
    Posts
    355
    Rep Power
    8
    Cool
    U got too much money homey!!! Lol
    Nice bikes though.
    Looks like just 2 of us here. Lol
    I'm sure there's more.
    I don't get down with the stunt scene much anymore.
    I much prefer the "Occasional" Highway shenanigans.
    Nothing like blowing mom n pops or some hotties mind with a purty BP wheelstand for a couple miles.

  16. #16
    CRAZY WHITE BOY!!! mosh69's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Crazytown!!!
    Posts
    355
    Rep Power
    8
    Cool
    Couple crazy shots...



    Sorry I stretched the screena bit with the lg pics.

  17. #17
    Pro Bodybuilder
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Jersey
    Posts
    2,206
    Rep Power
    9
    ^^^i can do that...on my huffy.lol
    nice.

  18. #18
    Community Veteran DADAWG's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Posts
    22,960
    Rep Power
    269
    nice pics
    NOT ONLY IS STUPIDITY INCURABLE BUT ITS ALSO CONTAGIOUS OVER THE INTERNET.

    VAR ONLY CYCLES ARE ONLY FOR PEOPLE WITH A VAGINA.

  19. #19
    On the backside of 40...
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    The Land of Rape & Honey
    Posts
    690
    Rep Power
    5
    Here's what mine looked before, now it's stripped to the frame for a total-rebuild...
    Attached Images Attached Images

  20. #20
    ex pro ball player taledog's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    getting in some A$$
    Posts
    78
    Rep Power
    5
    Quote Originally Posted by GOLDPRO View Post
    i like to ride on the back of my friends bikes, is that gay??
    Extremely GAY!


    Well I have not figured out how to upload a pic with a message i guess the tabs are hindering my judgment but as you can see I have the fastest bike ever produce out the factory! yeah you kaw guys are going to mention the 1400 but i eat them for breakfast and shit them for dinner. I never kiss and tell so noway will i every admit that im not stock but i can tell you that im in the 200mph club. this particular bike runs about 5.90 in a 1/8mile with my heavy ass (6'4 280lbs). 5.80 with my boy riding(little as shit 170lbs) all this with no juice! we have 2 more bikes both busa's 1 runs 5.60 and it has turned a 5.50's before no juice. the other one runs in the 5.10 class and has the track record in nashville for 5.05(fastest street bike) this bike has a stage 6 turbo (specially built). i will try to learn how to upload pic soon. But all the bullshit aside you guys have some good looking bikes i cant wait on the weather to warm up a little bit more. p.s. do not ride on the back of a bike with a dude unless its an extreme and i do mean extreme emergency!
    Last edited by taledog; 02-07-2010 at 02:51 AM.

  21. #21
    ex pro ball player taledog's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    getting in some A$$
    Posts
    78
    Rep Power
    5
    if you have to ask the question is something gay then it probably is imo

  22. #22
    Junior Bodybuilder chevyon6s's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    365
    Rep Power
    5
    Quote Originally Posted by taledog View Post
    if you have to ask the question is something gay then it probably is imo
    very true very true

  23. #23
    Junior Bodybuilder o3clipsegts's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Pittsburgh
    Posts
    254
    Rep Power
    6
    My 08 GsxR600 that is getting repoed cuz they wanted to raise my interest to 23% because I was late one payment lol. Fuck them. I will def miss her though.



    Stripping off my Full M4 and some other stuff before she goes

  24. #24
    Yeah Buddy!!! JamieOleBoy's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    TX
    Posts
    658
    Rep Power
    5
    This thread is badass!!!

  25. #25
    Junior Bodybuilder chevyon6s's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    365
    Rep Power
    5
    how much u want for that m4?

Page 1 of 3 123 LastLast
Thread Information
Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  

3Js Nutrition Network

juicepump







solid muscle isolate 5lb





3Js Nutrition Network

solid muscle isolate 5lb







solid muscle isolate 5lb